2008 m. vasario 18 d., pirmadienis

velniop

Štai sėdžiu ir galvoju:
O VELNIOP???!!!
...
Velniop man viso to reikia?
Atsakymas: nes reikia.
...
Velniop aš esu gera tiems, kurie negeri man?
Atsakymas: nes kitiems daryk taip, kaip nori kad tau darytų.
O gal tiesiog atsilygint už kiaulystes nelabai moki. . .
...
Velniom juokiuosi, kai man yra sušiktai pikta?
Atsakymas: nes tada visi lenda su užuojauta arba išvadina "nemalonia persona, nesusitvarkančia su savo pašlijusiu asmeniniu gyvenimu ir dar nervininke." Arba nusisuka. Arba. . . Ai. . . Tiek to.
...
Velniop aš taip stengiuosi daryt tai, kas yra visai nereikalinga?
Atsakymas: pati kalta.
...
Velniop aš pirmiau padarau, o paskui pagalvoju?!
Atsakymas: be problemų tau turbūt liūdna gyvent.
...
Velniop aš labai užsimanau to, ko nereikėtų nereikėtų norėt?
Atsakymas: šaltu protu protu niekad nepasižymėjai.
...
Velniop man reikia vaidint gerąją samarietę ir padėt tam, kuris mane ėda gyvą?
Atsakymas: nes nori jaustis reikalinga. Ir dar auka. Būtent.
...
Velniop bijau pasakyt tai, kas neduoda ramybės?
Atsakymas: nes esi bailė. Ir žinai, kad daug kas nesuprastų.
O juk tu taip nori būt suprasta. . . Bla bla bla. . .
...
Velniop. . . Velniop. . . Velniop. . .
...
Viskas. Gana tų išpažinčių.

2 komentarai:

Shuo rašė...

just screw it :) uzeina ir praeina :>

šamanė rašė...

Aha :] man praeis. . . Juk visada praeina ;]