2008 m. kovo 13 d., ketvirtadienis

Nuotykiai nuotykėliai

Na ką, mano planetoje nieko naujo. Lova, mokykla, vakare vėl lova. Kartais dar Gabo ar Jurgulės namai. . . . Tiek tos įvairovės, tiek to gyvenimo. Tiek gėrio. Gal kiek mažiau blogio. Tiek to džiaugsmo, ar dar balažin ko. . . Matematika ir toliau nesekasi. Whatever. . . Užtat šiandieninis keksas, kurį mes visi draugiškai kepėm pas Gabą, ir kurį skambiai pakrikštijom "sex kex" (Čia tik sąskambis. Prasmės neieškokit. . .), buvo neblogas :D Gabas mane vėl piešė. Esu bloga pozuotoja. Negalvojau, kad 15 minučių ramiai pasėdėt man taip sunkiai sekasi :D Bet tikrai negaliu nesimuistyt. . . Iki išganingųjų atostogų liko vos dvi dienos. Užtat koooookios. . . . . . Ryt 7, poryt 8 pamokos. Be langiukų. . . . . . :( Mama, gimdyk mane atgal. Ir greit!

Noriu į Metallica koncertą. Lenkijoj. Naa, norėti sveika. Jei mama į Placebo Vilniuj, ar į Be2gether neleido, tai apie šitą svajonę aplamai geriau nė negavot. Nė neužsimint.

Ramiau miegosis. :D

Savaitaglį gal pas draugę miegosiu. Na tai prasidrieksim. . . :D Jo jo. Namie prie tv. Jos mama tokia pat panikuotoja kaip ir mano gimdytojai. Soo. . . . :D

Aplankyk http://www.bahu.com/. Onė, tik kiečiau. Nemokamas, bei tarptautinis saitas!

2 komentarai:

VVM rašė...

seniai valgiau keksą :|

šamanė rašė...

Vargšytė. . . :l
Naaa, bet kadangi po atostogų gresia mano "įkurtuvės". . . :DDp Tai regis derės ir tradicinį keksą kept. . . :P