2008 m. kovo 20 d., ketvirtadienis

Šnipštas

Kartais labai labai knieti ištaškyt savo kuklias smegenėles 10 metrų spinduliu aplinkui, pasičiupus tėčio medžioklinį šautuvą. O kartais visai nesinori. Pagal nuotaiką ;D
*
Tiksliau seniau labai norėdavosi. O dabar beveik nebesinori. Pagalvojau, kad savižudžiai yra baisūs savanaudžiai. . . Tu miršti. Viskas. Amen. O kaip gyvent tiems kurie lieka? Tėvams, draugams? Kaip jaustis motinai, radusiai tavo kūną? Labai savnaudiška. Labai neteisinga. Ir sau ir kitiems.
*
Lengva mirti, sunku gyventi. Ar tikrai? Ir iš viso, kokios mirtinai sunkios egzistencinės problemos gali slėgti paauglį?? Na taip. Neseniai nuskambėjo ustorija apie mergaitę, kuri palindo po traukiniu, nes bendraamžiai smurtavo prieš ją. Bet ji niekam nesiskundė. . . Dabar, aišku, niekas nesužinos ką ji iškentė ir kodėl tylėjo. . . Vis dėl to tai yra tikrai baisu.
***
Kaip nekenčiunekenčiunekenčiu, kai reikia rinktis. . . Nes nemoku. Niekada nepadarau teisingo sprendimo. Tik loterijose man sekasi. . . Nes aš nežinau ko noriu. Va kur yra bėda. Nežinau ar noriu to, ar ano, ar šito. O gal to? So. . . :D
*
O man beveik visada atsiranda bent trys galimybės. . . Ir tada sėdžiu sėdžiu, kraipau kraipau galvelę. . . O pergalingam finale visvien laukia tas pats - šnipštas. *
Ou. Pasirodo, esu kalė intrigantė, savanaudė žiurkė, kraugerė, ir dar visokia kitokia. . . Hmmm ;D Atsakyt galėjau trumpai - "Ačiū. Nereikėjo." :D

4 komentarai:

Monika Jasevičiūtė rašė...

kas čia per..."Ou. Pasirodo, esu kalė intrigantė, savanaudė žiurkė, kraugerė, ir dar visokia kitokia. . . Hmmm ;D Atsakyt galėjau trumpai - "Ačiū. Nereikėjo." :D"... ?

šamanė rašė...

Ai, senos sąskaitos. . . :D

Mergikė paskambino ir išdėjo į akis tai, ką apie mane mano. Atsakiau "Ačiū, mieloji, nereikėjo. . . ".

Nebesugalvojo kaip dar palot ir numetė ragelį ;D

Giedrė rašė...

Aišku. Tikiuosi, kad šią istoriją rasiu bloge. :>
Bet Milda, kodėl tu neišsiprašai mamos, kad išleistų? Nes visiškai niekur nebuvai per atostogas...

šamanė rašė...

Tai kad čia nėra ką pasakot. . . ;) Artūro pana ramybės neduoda. . . :D

Tu manai neprašiau? Dvi dienas zyziu. Net Vika man padeda. . . Bet tėvų nejaudina. . . jiem px. Buvau pas Justiną aną savaitgalį. . . Sowieso. . .