2008 m. kovo 8 d., šeštadienis

Nuo tilto. Arba pro langą.

. . .

Pro mano langą plaukia kaimenė tingių debesų. Plaukiu ir aš. Pavėjui. Pasroviui. Paskui. . .

Viskas plaukia. O aš neturiu nei menkiausio noro ką nors daryt. . . Nebent nušokt nuo tilto. . .

Aha. . . Kartais taip būna. . .

. . .

Bendrai apėmus - viskas gerai. . . Bet šiaip. . . Taip nėra. Nežinau ko man trūksta. Turbūt žinojimo. Ne kitaip. Blaškausi. O tai yra negerai. . . Bet čia ne aš, čia aplinka kalta!

. . .

Vakar ėjau miegot perpietės. 5 valandą. Pabudau 1 nakties. . . :D Tada vėl ėjau miegot. Pabudau 9. Ir dar iki 12 nusnūdau. . . . NICE. Užtat dabar jaučiuosi puikiai. Tik gal miego truputį noriu. . . :DD

. . .

Keistas dalykas tie sapnai. . . Kartais glumina, nes pabudus reikia atsigaut ir suprast, kad tai tebuvo dar vienas nesveikai tikroviškas sapnas. . . Ir mąstyt kas būtų, jei taip būtų. . . Arba kodėl sapnuoji būtent tuos žmones, būtent tokius įvykius, būtent taip, būtent ten. . . Būtent.

. . .

Jei aš šokčiau pro langą, tai nebent kovo mėnesį. . . . . .

Komentarų nėra: