2008 m. balandžio 6 d., sekmadienis

Hallo Hallo

Dukra paklydėlė sugrįžo ;D Nuo penktadienio valkatavusi pagaliau esu namie. Aplaistėm Jurgutės 17ąjį. . . Jėėė ;D Buvo smagu. Apart to šlykštaus iškrypėlio, kuiris pasitaikė mūsų kelyje, kai lydėjom Monikutę. FŪ! Kartais viskas yra labai keista. Kartais tai, kad viskas taip keista, mane užknisa. Kartais keista yra tai, kad viskas užknisa. Kartais viskas tiesiog užknisa. O štai kartais tiesiog keista. Ak, Miglė man amžinai privelnioja. Užsimink, kad ana tas garbanius gražiai šypsosi, ir ji tuoj atranda didžiulę ir nenugalimą meilę. . . ;D Imu suprasti, kad pasidariau per labai šeimyniška. Ir per rimtai žiūriu į santykius. Turbūt. Bet aš negaliu pakeisti mąstymo. Damn. ;DD Kažko noriu. Tik nežinau ko. Man atrodo, kad prie jūros.

Komentarų nėra: