2008 m. gegužės 30 d., penktadienis

Come together

Vėl mintis lieju begalinėmis paklodėm. Kažin, tai geras ženklas, ar nelabai? Bet juk aš tiek daug pasakyt noriu. O nėra kam. Kur rasi tokį kantrų žmogų, kuris manęs klausytųsi?. . .
. . .
Nieko gero pasauliui šiandien vėl nepadariau. . . Eilinį kartą. Nieko nieko, aš dar galiu pasitaisyti. Galiu? Tik beslampinėdama, bemąstydama ką čia tokio nuveikus ir bemūčydama savo sparčiai augantį šunėką (tėvai vargšą pakrikštijo Sambu. . . O aš maniau, kad mano antras vardas baisus. . .), spėjau saulėje nusvilti pečius ir rankas. Dabar inkščiu ir kasau. Skaudaskaudaskauda. . . .
. . .
Pailsėjau. Namie visą dieną viena. Kažkaip pradedu mėgt vienatvę. Nežinau. Manau, kad tai nėra gerai, kai keturios sienos mieliau už žmogų. . . Kaip viskas apsiverčia. . . Tai kas buvo baisiausias košmaras, šiandien palaima. . . Senstu? Bet viskas mano gyvenime verčiasi aukštyn kojom. Nelabai be suprantu kas patinka, o kas nelabai. Gal čia tie garsieji Savęs Ieškojimai? Tik kai kasdien nuomonė pasikeičia kardinaliai, vakarykštės nuomonės atžvilgiu, man pradeda nebepatikt. . .
. . .
Ilgiuosi. Tikrai.
. . .
Sapnavau sapną. Jis kartą mane jau buvo aplankęs. Niekaip nepriprantu sapnuot tokių pačių sapnų keletą kartų. O ypač šito. Ryškiausio ir ,norėtųsi tikėti, pranašiško. . .
. . .
Atsiminiau gražų vakarą. Nusišypsojau pagalvojusi apie tą žmogų. Ir pamėginau paskaičiuoti, kiek per gyvenimą aš sutikau žmonių, su kuriais pabuvusi vos porą valandų pagalvojau "Viešpatie, koks beprotiškai fantastiškas. . .".
. . .
Suskaičiavau.

2 berniukai, 2 mergaitės.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Viskas yra padaroma ir visko yra išmokstama. (Minedas)

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Ne kiek mėgt, o pratint ir priprast. Man vat šitaip.

Anonimiškas rašė...

Gal ir tavo tiesa :) Bet esmė ne pavadinime, o procese. Kaip pavadinsi, nepagadinsi. . . :)