2008 m. gegužės 26 d., pirmadienis

"Deli"

Prisiminimų nuotrupos, praeities skeveldros, gražiausios sekundės ir stingdantis šaltis. . . Viskas susminga į kūną milžiniška jėga, vos pajuntu tavo šiltą delną. . . Viskas kaip vakar. Bet tik vienai minutei. Vis dėl to žmogus per pusę metų pasikeisti negali. Aš irgi negaliu. Vis dėl to laikai nebe tie. Viskas kitaip. Naujos baimės, seni lūkesčiai. . . Viskas per painu. Viskas seniai užkasta ir tiek laiko mėginta pamiršt. . . Kam kelt viską iš praeities? Kam draskyt senas žaizdas? Taigi. Nereikia. . . Bet koks nepaaiškinamas jausmas vėl kalbėt apie orą, draugus, praeitį, ateitį. . . Kvailomis temomis, bet atrodo tiek daug pasakant. . . Tiek nedaug norint pasakyt. . . Aš nebijau. Aš nerimauju. Aš nesuprantu. Aš žinau.
. . .
Gyvenimas yra nešvarus reikalas. Painiomis, komplikuotomis ir sunkiai įsisavinamomis taisyklėmis. . . Nepatinka man dabartinė mano padėtis. Viskas neaišku. O kas turi surikiuot šitas atplaišas į savo vietas? Aš? Lengva pasakyt. . .
. . .
Perskaičiau ką čia parašiau. Visiškai nebesugebu perteikt emocijos. Gavosi padrikas kratinys. Prasmė - miglota. Išraiška - apgailėtina. Nuotaika - nepakaltinamo žmogaus. Ai, juk tai dienoraštis. . . . Rašau kaip noriu, ką noriu, kada noriu ir kam noriu. . . Ar ne?
. . .
Niekada negalvojau, kad klausysiuosi turkiško roko. Bala nematė - klausau. Ir man visai patinka.
Beni büyütün, ağlatmayın
Sevginiz nerde övündüğünüz
Beni büyütün, ağlatmayın
Sahte düşlerle oyalamayın
Bir akıllı bir yarım deli
Dört yanım akıllı bir yanım deli
Herkes akıllı bir ben deli
Bir ben deli bir ben deli

Komentarų nėra: