2008 m. gegužės 7 d., trečiadienis

Pasikiškeliakopūsteliaudamas

Na nejaugi 101 įrašiukas??? ;>> Ui, kiek nuo vasario pirmos pripliekiau čia, prisvaigau. . . Kiek visko pripasakojau, kiek širdies išliejau. . . kartais į temą, kartais nelabai. . . :D O ši diena, kaip diena - sunku keltis, lengva gyventi. Gal buvo kiek vėjuota, gal kiek vėsesnė, ir kontaktuoti su kitais planetos gyventojais man šiandien sekėsi ne taip gerai, kaip kitom dienom. Et. ;> Kai per pamoką būna labai nuobodu, imu planuoti ką reikėtų pažymėti čia (vis ne be reikalo laikas praleistas ;D), tik kaip taisyklė - aš visada pamirštu savo planus ir niekada neparašau to, ką planavau. O ir puiku! Ekspromtu gimsta patys nuostabiausi dalykai. Sakiau, sakau ir sakysiu taip. Vakar vakare su GJ surengėm pasibėdavojimo seansą. Palengvėjo, bet kartu ir pasunkėjo ant širdies. Kai išsikalbi visada palengvėja, bet atsiranda nesuskaičiuojama begalybė naujų klaustukų ir klausimų. Mirk - gyvenk. . . Nesuprantu aš kas man vis užeina. Gal čia paauglystė puola iš pasalų ir kanda savo bukais dantim man į kažkurį stuburo slankstelį, esantį kakle. O gal tiesiog tiesiu taikymu į miego arteriją (miego aortą, anot G.R. ;D). . . tad ir blūdinėju prisimerkusi, be fazės, pasišiaušusi ir mąsli. . . "Marš prie lentos, ir suskirstyk šį kuklų žodeliuką reikšminėmis žodžio dalimis, Manfreduk!" Anonime Anonime, o kur man pažadėtoji staigmena?!

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

manau, kad mes viena kitą VĖL suprantam. Tam tikrais klausimais... Vardų neminėsim. ;D

šamanė rašė...

Aš įtariu, kad gal ir suprantu, bet šiaip man peršasi išvada, kad nelabai suprantu. . . . . . :DD