2008 m. birželio 13 d., penktadienis

Baba. . .

Galvoje skamba "Requiem For a Draem" garso takelis. (Tas pagrindinis. Tas nuostabusis. . .) Ir Fionos daina iš Šreko. . . Neblogas derinukas. :P . . . O ant širdies kažkaip lengva. . . Kaip visad, kai netikėtai aplanko penktadienis, 13. Ir nieko, kad mano dovaną, į kurią įdėjau šitiek meilės, kažkas pavogė, Akvilei nei nespėjus pamatyt. Na liūdna ne dėl to, kad tai buvo kažkoks ypatingas daiktas. Aš jai padarysiu kitą, bet man liūdna dėl to, kad mūsų žmonės yra šitokie baisūs. Tai va, jei pamatysit kada žydrų stiklinių karoliukų apyrankę, su tamsiai mėlynų karoliukų užrašu "Totikė", tai žinokit - vogta. Nužiūrėkit tą žmogų piktut piktutėliais žvilgsniais. . . Fu. Bet pasveikinom mes ją gražiai. :) . . . O šiaip, viskas okis. Namie karaliauja močiutė - vombatė, kas vakarą raškau dideles sultingas rasotas braškes iš plačios lysvės, ir jas valgau pusryčiams. Tai kas, kad alergiška aš joms. . . Pf. . . Jei žiūriu futbolą, tai jau iš kart žinau, kad mano komanda pralaimės. Taip tik su portugalais nebūna. Atsparūs kažkokie pasitaikė. . . Ir laiko nebeturiu. Kažkas jį ėda. Kitaip čia nebus. . . Sapnuoju keistus sapnus, bet meigu ramiai ir gerai kaip niekad iki šiol. gal kad dvasios ramybę pagaliau atgavau visiškai. Niekas nebegraužia. Nebesuku galvos dėl visokių pievų. O kam?:> . . . Va, atlaikiau egzaminą lietuvių. Tik pakalbėt beliko. :>> Bet pirma dalis pasisekė geriau nei tikėjausi. . . ;) . . .

Komentarų nėra: