2008 m. liepos 2 d., trečiadienis

Krabo žingsniu

Nežinau ką atiduočiau už dienelę prie jūros. . . Kaip seniai ten buvau. . . Noriunoriunoriu. . .
. . .
Važiuosiu pas Gintarę. Dievulėliau kaip laukiu. :>> Kelios dienos Šiauliuose man padeda atsigaut. . .
. . .
Nereikia man kartot. Aš visada viską sureikšminu. Žinau žinau. . .
. . .
Ir aš nesu tokia kvaila, kokia atrodau. . .
. . .
Sapnavau avį. Vieną, gražią, baltą avį didelėm ausim. Didelėj žalioj pievoj.
Avis tai kaip avis, bet ėsdama ji vis švilpavo "The Passenger". . . Nū faina faina. . .
. . .
Gerai nebus. Tėvai niekur nevažiuoja. . .
. . .
Vakar supratau, kad nieko nėra geriau už mano lovą, už minkštutę mano kaldrą, už mano šiškšnosparnių govadą palėpėje, už mamos sriubą, už sūpynes po klevais, už mano mieląjį šunioką, už Radiohead'us, kai nesimiega, už gero žmogaus skambutį kai liūdna, už gerą draugę, ir už tai, kad yra žmonių, su kuriais kalbant nereikia vaidint geresnės. . .
. . .
Toks tas mano gyvenimas. Pilnas naujų atradimų.

3 komentarai:

Totikė rašė...

taip kaip viską supratai, taip viską ir užmirši...

Monika Jasevičiūtė rašė...

Man patinka Tavo sapnas. Avis dainuojanti mėgstamiausią indėnų dainą. ;}

Anonimiškas rašė...

Tikiuosi, Akvile, kad to niekada nepamiršiu. Aš pasistengsiu. :)

Monikute, tą dainą mėgsta ne vien indėnai, šamanės bet ir avys, kaip matai :D