2008 m. liepos 29 d., antradienis

Perspektyvos

Vakar atsigulusi ilgai svarsčiau, koks pasalis neteisingas, kokie visi vyriškosios giminės padarai kiaulės, kokie nelaimingi Afrikos vaikučiai. . . Va. Esmė, kad nusprendžiau, jog aš sau gyvenimo nesusigadinsiu be laiko ir tekėsiu tik už rinktinių ir laiko jau patikrintų kandidatų: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

1. Chuck Norris. Nes jis nenugalimasis bebaimis. Kur tu rasi kietesnį vyruką?

2. Bart Simpson. Jį tereikia pasiaugint! Man patinka linksmi blondinai, man patinka jo šeima. Žodžiu tinka.

3. Chad Kroeger. Sena meilė nerūdija. Ir aš dievinu jo balsą.

4. Matthew Bellamy. Nes su Monikute taip nusprendėm!

5. Brandon Boyd. Paklausyk "Love Hurts, o tada pažiūrėk į jį. Kaip nemylėt?!

6. Ashton Kucher. Pats gražiausias pokštininkas visoje galaktikoje, vedęs sau į mamytes puikiai tinkančią moterą. Negerai.

7. Johnny Depp. Jamu. . .

8. Josh Homme. Pati naujausia mano meilė, kuri užgimė pažiūrėjus klipą "Make it wit chu". (Myliukas!)

9. Kelly Jones. Beveik dėl to paties, kaip ir Brandon Boyd - nes beprotiškai fantastiškas. (pirmas iš kairės)

10. Adam Levine. Už "Songs About Jane".

11. Bastian Schweinsteiger. Dievai žino už ką. Matyt už futbolą :D

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

dėl Eštono K.- jis dėl to ir žavus, kad pasiėmęs vyresnę moterį,
dėl Depo- visi jį jama...jama...ir nepajama...
dėl Čado- mano sena meilė surūdijo :D
dėl Barto- lyg ir vaikų tvirkinimas. Geriau imti tėvą.
dėl Metjū- geriau su Monikute nesipykti...
dėl Čako- Mildut, pasimaišė...? :O