2008 m. rugpjūčio 11 d., pirmadienis

Let's talk about.......

True real. Aš mamai tikrai nesakysiu, kad kviesti buvo ~40 žmonių. . . Gal nereikia :D Nors iš tikro, tai jei ryt pasirodys bent 10, bus labai džiugu, vis dėl to čia ne Šakiai, ryšis ne kiekvienas. . . Šiaip ar taip, priimsiu visus :P
.
Šiandien buvau Smarliūnuose (snargliūnuose :DD). Turiu pasakyt - toli. Geras galas dar už Lazdijų. Buvau šturmanė. Ha ha ha :D Nors sekėsi neblogai! Va, o ten trenkėmės, nes vežėm Viktoriją į stovyklą. 10 dienų karaliausiu prie pc!:D
.
Šiandien išlydėjom ir Gintarę. . . Tiesą pasakius, namie labai tuščia.
.
Vakar žiūrėjau filmą "Valandos". Paverkiau. Tame filme pamačiau labai nemažai pažįstamų dalykų. . .
.
Jei aš nepasakau, kad pykstu, dar nereiškia, kad taip nėra.
Jei aš nepasakau, kad myliu, dar nereiškia, kad taip nėra.
(ir atvirkščiai)

Komentarų nėra: