2008 m. rugpjūčio 25 d., pirmadienis

Yabiedabiedai yoboboboboiii

Nežinau kaip jums, bet man jau smarkiai kvepia rudeniu... Ir dabar iškyla dilema - tai džiaugtis ar verkt? Mokykla man nėra katorga, bet vasara buvo miniatiūrinė...
.
Juokinga, kai vieną dieną nueini miegot 7 ryto, o kitą dieną tokiu metu keliesi. Na bet reikia pripažint - buvo gera... :) Ačiū, pupytės :*** (Z...zdn...neprovskis(?), šalčiui atsparios kekšės, ir bandelės nedorėlės)...
.
Aš belenkaip apsisvajojus (ir dar blondinė), niekaip neįstengianti perlipt per savo sušiktus principus ir nesugebanti šitaip pasilengvint gyvenimo... Ir esu pikta. Ne kiek ant ko nors kito, kiek ant savęs... Atrodo kiek nedaug tereikia... Bet... Na tiek to... Kai pati kalta, tai nėra ko skųstis. .
Bet mano gyvenimas nė iš tolo neprilygsta tam puikiam horoskopui... :D

Komentarų nėra: