2008 m. rugsėjo 8 d., pirmadienis

Chill Out

Aš galėčiau atsakyti į daugybę klausimų, jei tik manęs paklaustų. Bet kad neklausia... Aš taip pat turiu ką papasakoti, o ir kalbėt per visą kiaurą naktį galiu, bet kažkodėl klausytis mažai kas nori... Tai va.
.
Šiandien su Airidu per biologiją (A lygį) daaaaaug krykštėm, o su Jurga daaaaaug vaipėmės, o Evaldo Barbara iš vis nepamainoma tema :DD Pošlai tai pošlai, bet juk visi mes žmonės, net Barbara :D Ir gerai. Pasitaisė nuotaika. Vis dėl to dvi pamokas pražvengt į kumštį, sėdint pirmuose suoluose, reikia turėt sveikatos.
.
Va. Kodėl eidama per miestą aš turiu krūvą puikių minčių ką čia parašyt, bet kai grįžtu namo, jos ima ir stebuklingai išgaruoja. Ople. .
Sapnai pastaruoju metu puola visus, kaip pastebėjau. Maniškiai irgi pasidarė kažkokie nučiuožę. Jei matėt filmą "Pink Floyd. The Wall", tai kažkas panašaus...
.
Vieni tetrokšta laisvės, kiti susisaistyt, vieni labai myli, o kiti tik šiaip... Į ką čia panašu, vaikai?
.
Visi mes pridarom nesąmonių ir telieka du keliai: gailėtis arba nesigailėt. Velniai nematė, o kas man jaunai, netekėjusiai? :D
.
Ką aš žinau. Paskrajoju ir nutupiu. Taip visom vištom būną. Net ir protinga višta dilgėlėse užpaklį išsidilgina... Va taip... :D

Komentarų nėra: