2008 m. rugsėjo 22 d., pirmadienis

Per plauką nuo genialumo...

Orlando Bloomas: „Esu labai romantiškas, merginos man - tarsi laimikis“.
.
Jennifer Lopez: „Dėl mylimo vyro galiu padaryti viską. Netgi išvirti jam kavos!“
.
Fergie: „Kai vieną kartą aštuonias valandas prakalbėjau su skalbimo mašina, supratau: narkotikų daugiau nebevartosiu!“
.
Ozzy Osbourne: „Važiuoti autobusu blaiviam ir važiuoti girtam - tai du visiškai skirtingi dalykai!“
.
Angelina Jolie: „Aš nemoku gaminti maisto. Kai Bradui sakau, kad ruošiuosi išvirti kiaušinį, jis tai supranta kaip grasinimą“.
.
Misha Barton: „Man patinka protingi vyrai, nes aš irgi mėgstu skaityti žurnalus“. .
Victoria Beckham: „Užsirašiau į sporto klubą, tačiau vis nesusiruošiu ten nueiti. Negaliu prisiversti apsiauti batus be kulniukų“.
.
Paris Hilton: „Norėčiau kitais metais susilaukti kūdikio. Aš jau paruošiau tam savo kūną“.
.
Christina Aguilera: „Kokiame mieste šiais metais vyks Kanų festivalis?“
.
Linda Evangelista: „Man grožį dovanojo Dievas. Jei jis nebūtų to padaręs, būčiau tapusi mokytoja.“
.
George‘as Bushas: „Kiekvienu klausimu aš turiu asmeninę nuomonę. Labai tvirtą nuomonę. Tiesa, aš pats dažnai su ja nesutinku...“
.
Britney Spears: „Planuoju aplankyti už vandenyno esančias šalis. Pavyzdžiui, Kanadą“.
.
Jackas Nicholsonas: „Vadindama mane kalės vaiku, mano motina niekada nepastebėdavo už šios frazės slypinčios ironijos“.

5 komentarai:

Voveraitė rašė...

Uoi! Kiek gražių dalykų galima padaryti dėl mylimo vyro! Tarkim aš (kai tik tokį turėsiu), leisiu jam plauti indus ir grindis, siurbti kilimus, lyginti skalbinius ir nešti MAN kavą rytais :>>

Anonimiškas rašė...

Aš jam irgi tai leisiu... :P Bet kad ožiai jie visi, tai nežinau kaip čia su ta kava bus.... :DDD

Voveraitė rašė...

Hmmm... Tu teisi... Su kanopom puodelio nepaneš... :(

Voveraitė rašė...

O!!! Sugalvojau! Tą puodelį galima jam įstatyti į ragus :> miela...

Anonimiškas rašė...

Ople! Puodelis tarpuragy!!! ;D