2008 m. rugsėjo 20 d., šeštadienis

Regimybė

Visko per daug... Daug per daug... Aš nesugebu. Aš negaliu. Niekaip. Aš pavargau. Man nusibodo. Ko imuosi - slysta iš rankų, ką myliu, tas nusigręžia, ko bijau, tas atsitinka... Viskas priešingai, viskas ne taip...
.
Duok man savo petį ir didelį šiltą delną... Trumpam. Dar galėtum paglostyt galvą, paduot nosinaitę ašaroms nusibraukt ir išvirt valerijonų arbatos. Galėtum paklaust ko nors, pvz: "Ką galvoji?"... Arba tiesiog tyliai uždusinkt paėmęs pagalvę, kai miegosiu. :D
.

Viskas bus gerai. Juk bus?

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Reikia spyrio į užpakalį?

Anonimiškas rašė...

Reikia! Ir gal net ne vieno...

Anonimiškas rašė...

Atrodo,rudens depresija ne mane vieną puola...Apsikabinkim ir pasilaikykim už rankų :)

Anonimiškas rašė...

Apsikabinkim... Ir pasilaikykim. Gal padės? :)