2008 m. rugsėjo 2 d., antradienis

Wake Me Up When September Ends

Hey! Man viskas gerai! Aš tik čiut čiut pakvaišusi! Sakai šita būsena tęsiasi jau 3 mėnesiai? Ak, na nereikia čia visko išpūsti, sureikšminti ir perdėm hiperbolizuoti... Durniukė? Rimtai? Pchaa... Niekada nei nesistengiau to slėpt... :D
.
Giedrute, mūsų kartu laikyt negalima. Užsikalbėtumėm mirtinai... :D
.
Vakar man buvo smagu. Vakar jaučiausi pašėlusiai gerai. Apkabinau, jei to norėjau, pasakiau beveik viską ką norėjau, tik ne visai visiems kam tikrai reikėjo šį bei tą pasakyt. Durniukė.
.
Šiandien pirma diena mokykloje (vakarykštė nesiskaito). Visi vėl kaip visada - be kostiumų, šlebių, kuodų, garbanų, mamų aukštakulnių, makiažo, gėlių glėbių, jau beveik pamiršę pažadus atsakingai mokytis ir atgavę savo tikruosius veidus... Žodžiu po senovei. Kai ko pasiilgau, kai kas jau spėjo mirtinai užknist. Jaučiuosi keistai. Šiaip - švyčiu, esu laiminga ir visaip kitaip puikiai. Bet sveikata šlubčioja kaip kaimo goželis Bernadas, ble. Ir dar bijau. Nerimauju. Ir kas be ko - būgštauju.
.
Kažkodėl "11B" iš Jurgaičio lūpų man skamba šiurpiai. Na nejaugi jau tokie dideli mes?! Ta proga su Margarita be jokio sąžinės šmėstelėjimo užlindom valgykloj. Prieš kažkokius penktokiūkščius. Visiems gyvent reikia. Ypač 11okam... :D
.
Antradienis - Gabo arbatėlės diena. Šventa taisyklė.
.
Noriu miego, o į mokyklą - ne.
.
Kartais net neparastai senos Green Day dainos gali būti nesveikai mielos ;>>

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Aš irgi į mokyklą nenoriu. Gal priparst reikia...

Anonimiškas rašė...

Priprast, susitaikyt, pasiryžt ir nusiteikt :D