2008 m. gruodžio 24 d., trečiadienis

12 patiekalūūūūūū... Be mėsos aš negaliūūū....

Tai va. Kūčios. Niekada per daug nemėgau kūčių. Ir dabar nemėgstu. Per Kūčias aš jaučiuosi kažkaip nejaukiai... Nors iš kitos pusės... Jauku, ramu ir gera... Bet mane slegia prievartinis maldų kalbėjimas prie stalo, evakavimasis į bažnyčią... (Kodėl tu eini, nors nenori? Kodėl aš neinu, nors noriu? Tikrai. Kodėl?:) ) O kai nėra močiutės iš vis vert norisi... Ji viena ligoninėj... Blogai.
.
JAUKIŲ JUMS VISIEMS KŪČIŲ.... ;)*
.
Šiandien, turbūt švenčių proga, atradau superdainą.... Jimmy Nail "Crocodile Shoes". Kas mėgsta Johny Cash, tiems turėtų būt prie širdies ;) http://www.youtube.com/watch?v=APJwMLvZYZU

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

labiausiai patiko pavadinimas :)

Anonimiškas rašė...

Mėsa - "12 patiekalų" :D
Man per kūčias visada šita dainelė atkeliauja į galvą :D

Anonimiškas rašė...

o man per kiekvienus dietinius patiekalus :D

Shuo rašė...

nebuvo siemet to jaukumo :)

Anonimiškas rašė...

deja deja, bet tu visiškai teisus :)