2009 m. balandžio 22 d., trečiadienis

Part Of Me

Pavasaris - tinginystės metas. Bet kai pagalvoju, kad kitais metais tokiu laiku mane iš proto jau varys įskaitos ir egzaminai.... Odieveodieveodieve... Net pagaugai nueina per nugara. O aš puikiai žinau, kad metai prabėga velniškai greitai....
.
Šeštadienį laukia šėlionės. Pofkai pagaliau 18! Nujaučiu, kad bus linksma, jei viskas eisi, kaip turėtų eitis... :D
.
Maniau, kad nutrūks sprandas, arba kad mirsim griovy. Bet viskas baigėsi sėkmingai. Ralis :D
.
Va, šiąnakt sapnavau, kad dirbu istorijos mokytoja :DD Kad esu praktikantė, kad mano pirma pamoka kažkokiems penktokams.... Žodžiu :D nepasakyčiau, kad nepatiko.... :D
.
Fenomenalu, bet kuo mažiau ND darau, tuo pažymiai geresni :D Kad ir istorijos... Mokiausi istorijos kontrui pusvalandį. Ir , kaip supratau, mano 10 buvo vienintelis. WTF? :D
.
Kartais žmonės sugeba įsižeisti ir pasiusti dėl absoliučių nesąmonių... kartais tai būna neturėjimo ką veikti pasekmė. Kartais - tiesiog nupušimo...
.

2 komentarai:

Totike rašė...

8 žvengai viename įraše- ajajaj, Milda :P

Milda rašė...

O kas man, jaunai, netekėjusiai.... :DD

bet kai praktiškai vienas įrašas per mėnesį..... :DD