2009 m. birželio 14 d., sekmadienis

Dance, baby, dance!

Pas Akvilę buvo labai smagu. Nors "smagu" yra ganėtinai bespalvis žodis palyginus su ta fiesta. :D Aš gyva. Ir po siautulingų šokių basomis po šlapią žolę, ir po visų išbadėjusių uodų, vyno, neramaus miego ant čiužinuko... Gyva, tik atrodo, kad kas nors velėjo mano vargšę nugarą.... :D Nieko nieko, galvos nebeskauda, 100 Lt neišleidau, tačiau po vaizdingo "kuproto kalno" aptarimo psichika kiek sužalota.... :D
.
Labai mėgstu tūsus ir žiauriai nemėgstu tų rytų... Visi sėdi susitraukę ir be veidų, viskas suėsta, viskas išgerta, lauke lyja, kolonėlės sulytos, paaiškėja, kad visos moterys yra amebos (t.y. gerokai žemiau už šunis), rusų repo klipai ima iškreipinėti ir taip silpną sąmonę, mama keikiasi, kad neranda kur čia važiuot... Bet širdyje ramu ir gera... Gimtadienis buvo geras... Tik Akvilės neapvertė! :D
.
Sėdžiu čia jau gerokai ilgiau nei planavau. Nes niekas lovos nepaklojo. O vien mintis apie tą lankstymąsi ir tampymąsi... Nugara nenusiteikus...
.
Žmogau. Varai man isteriją. Tikriausiai praeitam gyvenime padariau kažką baisaus....

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

o kas mane galėjo apversti?
pati varčiausi, kai norėjau ir ne :)))

milda rašė...

ne kas galėjo,o kas turėjo..... :DDDD

o kad ir pati vartytis sugebi,aš neabejoju :DD