2009 m. birželio 9 d., antradienis

Saulėlydis

Taaaaip. Aš dar viena maniakė. Taaaaaip... O taaaaaip.... Vakar gavau knygą, vakare pradėjau, šiandien ryte užbaigiau ir kaip velniškai kankina tai, kad neturiu kitos dalies..... Varge varge...
.
Reikia pastebėt, kad knyga 100 kartų geresnė už filmą... Va dabar tai tikrai berno gyvenime nerasiu. Autorė sukūrė tobuliausią padarą, kiekvienos kvailutės svajonę - nežemišką, paslaptingą, gražų, stiprų, nuostabų, protingą ir pamišusį dėl savo meilės... hm... žmogų.
.
Varge varge. Kam aš ją skaičiau...
.
Einu pažiūrėsiu Twilight. Geriau nebus. Bet bent Edwardo nepasiilgsiu... :DD

10 komentarų:

VVM rašė...

aš turiu jaunatį:)

Aurimas Nov. rašė...

Omg, suvalgė tave ta knyga. :D

Anonimiškas rašė...

*manijakė

Milda rašė...

Mildut, slėpk ją nuo manęs!!! :DD

Per kokias 6 valandas, Aurimai. :D


Anonime, j raidės nereikia :D

VVM rašė...

ok, galiu ir slėpti, o aš jau paskolinti norėjau..:D

Milda rašė...

:DD hehe, tai labai enustebk sulaukusi skambučio į duris :P

Vika rašė...

hahah.Vakar kaip tik draugė man kliedėjo apie Twilight ;) Sakė per vieną dieną pažiūrėjo filmą normaliai 3 kartus,o 4 kartą prasukinėdama ir stabtelėdama ties įdomiausias momentais ))))

Milda rašė...

Aš žiūrėjau tik vieną kartą ir prasuku nuo tos vietos kai jie važiuoja žaist beisbolą, įsijungiu jau toj baleto salėj :D

Ir paskui peržiūrėjau geriausius momentus :DDD

Anonimiškas rašė...

Fail.

Milda rašė...

Kas?