2009 m. spalio 13 d., antradienis

In My Blood

Yra dalykų, kurie tiesiog yra kraujyje. Nei išmesi, nei išplėši. Ir aš nekalbu apie eritrocitus ar trombocitus. Yra tokių savybių, įpročių, papročių arba potraukių, kurie yra tiesiog auksinis šeimos genas. Ką aš galiu padaryt, jei tai kraujas? :D Taip sakant, "Nesmerk žaidėjo. Smerk žaidimą."
.
Kai atrodo reikėtų mokytis visu intensyvumu, tai nesimokau nė pusės tiek, kiek mokiausi pernai. O tai būtų lygu nuliui. :D Gero čia nelauk. Bet valia mane apleido. Visiškai.
.
Pagaliau kuria mokyklą. Nebereikės vilnonių kojinių. Hip hip valio! Iš viso, tai esu tragiška tinginė ir man jau pačiai pikta. O Bet Tačiau. Tuo pačiu, man viskas lygiai taip pat. Noriu tik Reggae. Trenkit man kas nors.
.
Kartais labai norisi būti labai geru, protingu ir gražiu žmogumi. Tada nueinu, nusiprausiu veidą šaltu vandeniu ir išgaruoja kvailos mintys. :D
.
(argi šitas vyrukas ne dieviškas? kaip Paolo Nutini, tik dar gražesnis :D)

2 komentarai:

Giedrė rašė...

Rrrrr... Dieviškas!Milda, pradėk dėt į savo įrašus tokius nuostabius vaikinus... :D

Mildė rašė...

Stengiuosi! :D Čia mano naujas rinkodaros planas. Tikiuosi daugiau skaitytojų pritraukt gražių berniukų nuotraukom!:DD