2009 m. kovo 31 d., antradienis

Rock (?)

Man pavasaris! Visaip kaip! Įsimylėčiau, tai būtų iš viso ragai... :D
.
Silpni padarai, mes moterys esam.... Labai silpni. :D
.
Akvile, nežinau iš kur tu sumąstei, kad aš žinau tą įstabiąją paslaptį... :D Jei žinočiau, vienai nereikėtų vakarais prie TV kiurksot... :D Bet priėmiau kiap komplimentą :DD

11 komentarų:

Totikė rašė...

iš akių matau, kad žinai :}

Milda rašė...

Galėtų ir dar kas nors tai pamatyt..... :Dp

Totike rašė...

nesijaudink, mato :}
paveikslėlis žemiau mato :D

Milda rašė...

na jei jis mato, aš rami :DDD

edita vymeryte rašė...

labux =) kaip sekiojasi giminaite galiu tik tiek pasakyti, kad lustu is juoko ka tu cia prirasius, tikrai jumoro nestokoji mergyt, saunuole, taip ir toliau =) gal galima kokius kontaktus is taves gauti =) aciuks

Milda rašė...

Labas! :) kaip radai mane?? ;) Geras :) Maloni staigmena! ;)

Aciu :P Smagu girdet ;))

Be abejo galima ;) galiu one duot, facebook, skype, numeri, el pasta... Ka tik reikia! ;)

Totike rašė...

Matai?
tu ir tarp moterų geidžiama :))

milda rašė...

Aha! Tarp vasarą atrastų giminaičių ;)

vovere rašė...

mane gali rasti one vovere29 :)) mieloji zinai, kaip radau :) savo viename dienorastyje paminejai vymerius ir google tai ismete :) neblogas as seklys :) o mano nr867658511 :)nbrukstelk ka :)

vymeryte rašė...

o skipe edita.vymeryte :))) , gal kita savaitgali leksiu i kaimuka :)

Milda rašė...

google visagalis :D bet tu šaunuolė, kad radai mane! Aš vis sukau galvą kaip čia gaut kokį kontaktą.... Kol aš galvojau, tu radai :D