2008 m. kovo 10 d., pirmadienis

Tiesiog taip yra

Šią dieną aš drąsiai galiu įvardinti kaip vieną iš tų nuostabių dienų, kurių, reikia pripažint, pasitaiko ne dažnai. Kodėl nedažnai, jau kita problema. . . Taigi :)
............................................................
Rytas prasidėjo puikia. Pabudau apie 10, rami ir laiminga. Atsimerkiau ir supratau, kad šiandien pavasaris. tas tikrasis. Saulėta ir švelniai šilta diena. Tada iki 12 dar pasidžiaugiau šituo suvokimu snausdama. Iš lovos išlipau TA koja. T.y. viena iš dviejų mano turimų, kaire. Įsijungiau Iggy, atidariau langus, išsitraukiau sijoną, spintos dugne gulėjusį nuo neatmenamų laikų (regis nuo kokio spalio). . . Paskambino A. Kaip visada, kai tik man gerai. . . Energetiniams vampyrams juk reikia maitintis. . . Bet šiandien jis buvo kitoks. Laimingas. Ir nuoširdus. Ir pirmą kartą po kokių dviejų metų pertraukos aš tarsi vėl pajutau, kad jis toks pat, kaip tais gerais laikais. . . Kartu profilaktiškai paverkėm. Jis turbūt vienintelis, kuris taip meistriškai sugeba pravirkdyt guosdamas ir pravirkdydamas paguost. Susitaikėm. Aš nebepykstu. Jis nebepyksta. Taika. Aš padėsiu jam, jis padės man. Kaip seniau. Tik jau nebe M+A. O tiesiog "Labas, kaip tu jautiesi?". Dar vienas akmuo nuo širdies. . . Dar viena priežastis, kodėl turėčiau džiaugtis. Ir džiaugiuosi.
.........................................................
O kadangi oras pasitaikė beprotiškai fantastiškas, vakarop iš garažo išsitraukiau dvyratūką. Nepaprastai smagu pakrutint per žiemą sustingusius kaulus, pakvėpuot minkštu oru, nusimest minčių naštą. . .
..........................................................
Šiandien lnk Gerumo Diena. Vėl graudu. . . Labai labai graudu. . . Kodėl žmonės privalo tiek iškentėt?. . . Vakare parašysiu Andriukui. Aš nežinau kaip jis dabar jaučiasi. Sako, kad viskas gerai. Bet kaip gali būti gerai po trijų chemoterapijų?. . .
..........................................................
Bet aš laiminga. Nes pasaulis yra gražus. Nes šiandien pabudau. Nes net jei mirčiau rytoj, ar po savaitės, ar po mėnesio, o gal net po 50 metų. . . Aš gyvenu. Aš gyvenau. Aš apkabinau brangų žmogų. Aš mylėjau. Aš džiaugiausi nauja diena. Aš verkiau. Pykau. Guodžiau ir guodžiausi. . . Ne egzistavau. Gyvenau.
...........................................................
ANT AKMENS ŠIĄNAKT DĖSIME GALVAS. . . PO ŽVAIGŽDĖM ŠIĄNAKT GULSIMĖS. . .

Komentarų nėra: