2008 m. rugsėjo 10 d., trečiadienis

Cento

Vieni mane mėgsta, kitus užknisu. Vieni man patinka, o kiti tiesiog ėda nervų ląsteles... Ką jau padarysi, visi mes kažkiek dar žmonės... Ir nors iš kailio išsinertum, kiekvienam mielas nebūsi... :)
.
Che che, Barbara... :D
.
Pamokas ruošiu po 15 min. Max. "Pasileidimas", anot močiutės, "absurdas" - pyksta mama, o aš sėdžiu one.lt atsirelaxavus... Ir ką jūs man, jei man mažai nd užduoda!!! :D
.
Biologija taps, matyt, laukiamiausia pamoka, nes 30 min. iš 45 juokiamės. Smagumėlis. Tik man atrodo, kad vieną dieną mokytoja nebeištvers... Žinau, kad labai durnai atrodom krizendami iš pievų A lygyje... Bet... :D
.
Nemėgstu:
pliušinių gėlių
šilto alaus
niauktų golfų
plikų marozų
kvailų oranžinių fifų durnais balsais
trinančių batų
"aklų" bachūrų
rožių
KĮŽ
Valinsko
matematikos
ankstyvo kėlimosi
Urmo bazių
turginių odekolonų
grybų
arklių
rusų kalbos
pieno
bailių
Tokio Hotel
eiti į atlaidus
Gėtės
Sofoklio
Dostojevskio
Maironio
Baranausko
Oi kaip nemėgstu.
.
Mėgstu:
tulpes
Lotus markės automobilius
futbolą
roką
blondinus
psichologinius filmus
juodą spalvą
eiti į teatrą
žaliąją arbatą
ilgaplaukius
šiltus vakarus
gražias akis
pajūrį
protingus žmones
biologiją
juoktis
Ivanauskaitę
Čepauskaitę
Murakamį
Daktarą Hausą
Queens Of The Stone Age
blūdint
.
Noriu miego, o dar liko dvi sunkios dienos mokykloje... Laukiu savaitgalio, gal pamiegojus galva prašviesės? Gal šeštadienį Kaune ką gero aptiksiu?
.
Elvis neguodžia.
.
Tingiu.
.
Nerimauju.
.
"Labas, kaip gyveni?" ???!!!...
.
Nusibodo.
.
Labanakt :*
.
(Ne į temą tas cento. Bet sueis... :D)

Komentarų nėra: