2008 m. rugsėjo 26 d., penktadienis

Check this out!

Vis dar bloga. Nuo visko. Ir nuo to nelemto viruso ir nuo visų alibabų achmedų ich bin aladinų... Į jokį haremą neisiu. Ir ero foto neturiu. Shame on me... Noriu lietuvio. Nors alibabos geriau moka sakyt komplimentus, ir šiaip lipšnesni... ;DDp
.
Praleidau menų dienas, Gabo gimtadienio laistymą, gerą orą, ruošimąsi kontroliniams, Hauso seriją... Ak ak ak... Užtat išsimiegojau kaip priklauso, paklausiau Moby, Queens Of The Stone Age, Bob Dylan, Hiperbolės ir kito gėrio...
.
Šiandien dar pažiūrėjau "Talk To Her" originalo kalba (ispanų). Supratau tik gabalėlius. Mano ispanų kalba laaabai skurdi... Ir dar "Requiem For a Dream". Anglų kalba kur kas lengviau įkandama, bet po šito filmo tenka nubraukt vieną kitą ašarą... Ak ak ak....
.
Iš kur manyje randasi tiek apmaudo? Ką? "Aš neskęstu. Tik mojuoju." ? :D
.
Kai sergu mano sapnai būna labai labai ryškūs ir tikroviški. Ko tik aš nesapnuoju! Dieve dieve... Šiaip būna linksma, bet kai mane peršauna per įkaitų dramą, man nepatinka. Nes viskas būna labai realistiška. VISKAS. Net priešmirtiniai kliedesiai... ;D
.
Labai pasiilgau daugybės žmonių. Vienų daigiau, kitų mažiau... Dėl vienų labai neramu, dėl kitų ramu, o treti - tarpinis variantas... Nes vienus matau kasdien, kitų nematau...
.
Kas yra tikra, o kas tik įsikalbėta (įkalbėta) iliuzija?
.
Velniai nematė... Apie ką ten kalbėjom, Alibaba? :D

Komentarų nėra: