2008 m. vasario 24 d., sekmadienis

Efektai

Senokai rašiau. . . Nieko. Atsigriebsiu. . . . . . . . :D Nors jei atvirai, tai nelabai yra ką pasakot. . . Nyku ir nuobodu mano žalioje, vėjo ir lietaus ėdamoje, planetoje. . .

Aną vakarą žiūrėjau 1994 metų Nirvanos gyvo garso koncerto įrašą. . . Per MTV. Seniai nebuvo taip gera ir ramu. . . Kurt Cobain buvo dievas. Juo ir liko. (Bent jau savo sferoje dievas)

Vakar nukakau (kietas žodis :D) į Megą. Su gimdytojais. Batų. Tėtis davė 2 valandas, kad išsirinkčiau. . . . . Ir ką jūs manot? Net 2 poras nusipirkau! Jeee. . . :D Skudurams, kurių stygių jaučiu nuolatos, nebuvo nei piniginių resursų, nei laiko. . . Ech. . . O kauno bachurai pasibaisėtini. Garbės žodis. Bent jau esantys Megoje. Apie vietines kiaunes tyliu iš vis. . . "Orange virus". . . Baisuma.

Vakar intensyviai mokiausi istoriją. Kokias 2 valandas. . . :D Tad dar kokias 3 žiūrėdama filmą. Bet kai prasidėjo "Drugio efektas", spyriau "Lietuva ir pasaulis" į kampą. Jau koks nesveikai geras filmas. . . (Gal kas žinot kokia daina skamba filmo pabaigoje???. . .:]) Ir šiaip iš Ashtono tokio vaidmens gyvenime nesitikėjau. Galvojau, kad jis tiesiog modeliukas ir pokštininkas (Punk'd tikriausiai visi matę. . . ) Bet kai prieš porą metų pirmą kartą pamačiau šitą filmą, likau sužavėta. . . Ir Kucheriu ir filmu. . . ;]p

Keisti tie sapnai. . . Niekaip nesuprantu iš kur jie tokie atsiranda?. . . Pasąmonė? Nesąmonė? Kas?. . . :D

Viskas yra pašėlusiai laikina. . . Viskas yra graudžiai trapu ir trumpalaikiška. . . Viskas turi pradžią, dėstymą ir pabaigą. . . Hmmmm. . . Tikriausiai. . . O kai kas pasibaigia dar nė neprasidėjus. . . :] Taip yra. O kai kas užsitęsia iki begalybės ir čiulpia gyvasties syvus. . . Ką jau padarysi. . . Tik kartais pasidaro nesuprantama kaip čia viskas taip glaudžiai susiję. . . Kaip vienas žodis gali apverst visą gyvenimą. . . (Čia tas filmas man protelį eilinį kartą sumaišaliavo. . . :D) Bet rimtai. . . Filosofija yra filosofija. . . Tik svarbu, kad marazmu netaptų. . . ;D

Užuominos yra gerai. Neseniai tai supratau. Bet gerai tada, kai padeda man. Nes svetimų užuominų mano adresu aš dažniausiai nepastebiu. . . (Akla kaip koks bernas. . . :DD). Rimtai. Nežinau. Man visada atrodo, kad tai tik mano fantazijos. O gal taip ir būna? Whatever. . . :D

Sugalvojau, kad šiandien įdėsiu ką nors kieto ir būtinai punk rock. Kad linksmiau būtų. . . :D

http://www.youtube.com/watch?v=_N2tqqjbbnU taigi Billy Talant "fallen leaves". . .

2 komentarai:

VVM rašė...

jauti skudurų stygių ?? nu šakės ! o kaip draugų atvežtos prekės iš garsiausių firmų... ?? triko, marškiniai, švarkas, sijonas ...?

:>>>

šamanė rašė...

Nu tuos aš ČEDYJU. Atlaidam!:DD
Tačiau man reikia paprastų drapanėlių ėjimui į mokyklą. . . :D So. . . :D
Žinai tą auksinę mintį:
"visi vyrai kiaulės ir neturiu kuo apsirengt"? Tai va. Čia- absoliuti teisybė. . . :D