2008 m. spalio 4 d., šeštadienis

On Call

Nesąmonė, pasakyta užtikrintu tonu vadinama asmenine nuomone. O kiek dar kuriozų mes stebime ramiu veidu? Cha, gyvą galybę...
.
Grandbalius buvo grand, kol į seną neužsikerėblino, kaip visada geron vieton lendanti valdžia. Liežuvius pasismailinę, kaip tik moka ir tortu patepę, trepsėjo raivėsi ir maivėsi. O mes sėdėjom (jei tokia nepaprasta ir neįtikėtina sėkmė pasitaikė, nes žmonėmis, kurie turi privilegiją atsisėsti, patampame tik tada, kai baigiame mokyklą...) tramdėme žiovulį ir šleikštulį, nes kiek galima? Kiekvienais metais tas pats per tą patį... Dramos studija pasirodė gerai. Man patiko. Nors ir teko girdėt nuomonių, kad jie išsisėmė, ar nusivalkiojo, bet tokių gerų scenelių jie nebuvo padarę jau seniai! :) Tik štai faktas, kad toli gražu ne visi mokytojai turi humoro jausmą. Galiu pasakyt tiek, kad prieš juokdamiesi iš kitų, jie galėtų pasijuokt iš savęs. Tikrai pilvus paskaustų!
.
O kas dėjosi po grandbaliaus... istorija korektiškai nutyli. Tiek to... :D Bet alkoholis liejosi laisvai, girdėjosi kalbos apie serialų subtilybes, tylūs ir garsūs keiksmai, sveikinimai, pasisveikinimai, pareiškimai turint šviečiančius tamsoj pimpaliukus, ir kontracepsijai naudojamus peiliukus....... :DD
.
Mintyse jau dėlioju pagiežingą straipsnį "Verdenei". Tebūnie, gal tikrai niekam čia neįdomu, bet bent jau pasakysiu!
.
Mane ima gili neviltis. Aš niekur netinku. Kur man stot? Matematikos nemoku, o geografijos nebesimokau, nes man niekaip nebetilpo, bet kaip pastebėjau, tai man jos reikia bent A lygiu, jei noriu įstot ne į "operatores"... Taip ir norisi riebiai nusikeikt ir paėmus sudegint visą mokymo ir stojimo sistemos taisyklyną. Na iš kur man po galais žinot, kuo aš noriu būt užaugus???!!!
.
Dar viena gyvenimo pamoka: nereikia norėt, kad ožys pavirstų katinėliu.

Komentarų nėra: