2008 m. spalio 10 d., penktadienis

Pasiskųskim!

Vakar buvau pas dantistę. Išmėsinėjo gyvą, nes vaistai nelabai veikia, kai būna uždegimas. Bet niekis, nes dabar bent mano geriami nuskausminamieji apmalšina skausmą. Gyvastį palaikau bananais, nes daugiau nelabai ką galiu valgyt. Skauda. O naktį iš vis košmaras. Vaistų norma ribota, temperatūra apie 38, atsistojus aptemsta sąmonė, miegot negaliu... Bet bent kelias valandas po vaistų išgėrimo man taip pašėlusiai nebeskauda. Gyvensiu!
.
"Aš tavęs pasiilgau." Juokinga, bet ne visiems, kuriems norėčiau, galiu taip pasakyt. Nes kažkaip ne taip atrodytų... Ne taip suprastų...
.
Liūdna tupėt namie... Mielai išeičiau kur nors, su kuo nors, kaip nors. Bet kur tokia sutinus? Bent į mišką... Bet šalta... Tik dar labiau skaudėtų. Šūdas.
.
Nesekasi.
.
Aš tavęs pasiilgau...

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

aš tavęs pasiilgau...nuoširdžiai :)

Anonimiškas rašė...

Aaaaaak ;>> Jei nebūtum anonimas/anonimė , gal pasakyčiau tą patį? ;P

Anonimiškas rašė...

Galvojau,ką čia tokio parašyti,kad mane indentifikuotum?;)...Nesugalvojau...:(

Aida ;)

Anonimiškas rašė...

Reiškia mano įtarimai buvo teisingi ;))