2009 m. rugsėjo 18 d., penktadienis

Turn on

Kažin ką atiduočiau, kad tik galėčiau nesikelt anksti ryte ir neit į mokyklą... Tai turbūt bjauriausias dalykas mano gyvenime. Šiuo metu. Ačiū dievui, kad dienos dar šiltos, kitaip išvis riesta būtų...

.

Na, nekalbėsiu nei apie durnų durniausią savo tvarkaraštį, nei apie ūmėjančią neviltį...

.

Štai, kitą savaitgalį Gabo gimtadienio fiesta, aš, žinoma, neturiu ką rengtis, ir nežinau ką jam padovanot... Aš niekada nežinau ką turėčiau padovanot...

.

Mano gyvenimas keistas. Pilnas klaustukų... Šauktukų, kablelių ir taškų...

.

Buvo Jurga. Pakėlė ūpą. Pasivaikščiojom po vieteles, kurių pastaruoju metu vengiau... Prisiminimų antplūdis keistai trenkė į paširdžius... Nemaniau, kad man kada viso to taip truks... Regis, visi klystam... Tokiuose dalykuose mano proto balsas laimi mūšį. Bet ne karą... Ir nieko čia jau nebe padarysi.

.

Vakar mokykloje pažiūrėjom labai savotišką filmą. 2001 kosmonė odisėja. Kubriko filmas. Tuiru pažinti, 2 valandos ir 20 minučių psichodelikos davė daug peno apmąstymams. Man patiko. Gėris.

.

Bet peršalimas , regis, auga į kažką rimtesnio... Nejaugi gripas?..

.

"Triank man, triank man į viaaaaaidą...." ;DDD

2 komentarai:

Voveraitė rašė...

"peno apmąstymams"?... Visą filmą pražvygavai iš juoko ;D labai drįstu abejoti kiek ten buvo įsigilinta į filmo prasmę... :D

šamanė rašė...

aš galiu ir gilintis ir žvygaut vienu metu :Dp bet tokius filmus reikia žiūrėt ne su govada klasiokų.... :D