2009 m. vasario 13 d., penktadienis

Friday 13

Penktadienis. 13. Pilnatis. Fantastiška data! Ir ši ypatingoji data praslinko be jokių žymesnių nuotykių...
.
Išskyrus:
1) Penktadienis. 4 pamokos vietoj 7... Absoliutus gėris...
2) Apsipirkinėjimas su mama. Gėris.
3) Susitvarkiau namus. Pilnatvė! :D
.
Vis dažniau pati save nustebinu. Hmm. Nežinau kiek tai yra gerai... Nes ne visada šitos staigmenos malonios... Bet kiek galima sėdėt ausis suskliaudus? Bet stebinu save ne tik aš. Mane stebina ir aplinkiniai. Čia irgi pasitaiko ir pozityvių dalykų, ir negatyvių staigmenėlių... Tiek to. Love & Peace in the air.... :D
.
Trijų dienų savaitgalis... Sėdžiu apsipatenkinus... Ir niūniuoju Jason Mraz "I'm yours".... Oh Yeh, Baby!!!
.
Nuo meilės iki neapykantos vienas žingsnis? Man atrodo, kad 3. Bet tokie nedidukai... Tik kad ta mano neapykanta pasibaigia po penkių minučių... O kas blogiau: apatija ar neapykanta?
.
Kartais aš labai gailiuosi daugelio savo kvailysčių, neapgalvotų, nepasvertų, dešimt kart nepamatuotų poelgių, bet išsimiegu, palendu po dušu, atsisėdu ant palangės... Ir viskas pranyksta. Tiesiog... Tiesiog, taip turėjo būti... Ir gerai, kad buvo. Ir gerai, kad dar bus. Juk bus... :)

Komentarų nėra: