2009 m. rugpjūčio 3 d., pirmadienis

Roundabout

Na ką aš galiu pasakyt... Savaitė praleista Didžiojoje Britanijoje man paliko didžiulį įspūdį... Tikriausiai truputį pamilau tą šalį. Visus tuos dekoratyvius namukus, neperprantamą klimatą, tobulas vejas, mandagius ir neįtikėtinai įvairius žmones... man, vaikui iš provincijos, visa tai pasirodė kaip kažkokio gėrio ir stebuklų šalis... :D .
XII amžiaus Framlingham Castle, hipis oro uoste, The Phantom of The Opera, Saidas iš metro, British Museum, jauni ir gražūs futbolininkai iš Cambidge, Colchester Zoo, gražuolis iš kažkokios arbatinės, banguota šiaurės jūra, jaukus italų restoranėlis, ramūs kotedžiukų rajonai, afigieni shoppingo centrai, eismas ratu.... Visko tiek daug, kad ta savaitė pralėkė akimirksniu... lyg nei nebuvę. Tik kalnas naujų skudurų mane įtikina, kad tikrai kažkur buvau. Smagu. Noriu dar. :)
.
Nieko nėra geriau, kaip sėdėti sūpynėse po klevais su mieliausiais žmonėmis....
.
10 dienų valkiojausi, vakar grįžau, ryt vėl išsimalu švęsti šventę... :D

.
Tai va. Būna dienų lyg tyčia.

Komentarų nėra: