2008 m. gegužės 29 d., ketvirtadienis

We aren't the winners!

Diena buvo puikut puikutėlė. Jei pamirščiau kai ką nuo ankstyvo pabudimo. Pvz: rytinį galvos skausmą, neturėjimą ką rengtis, piktybišką plaukuosenos nepaklusnumą, dėl nepaaiškinamų priežasčių neskanią pusrytinę arbatą, nepadoriai negražų spuogą, sapnuotą košmarą, sudegusį (ir labai ne kaip po to lemtingo sudegimo kvepiantį) skrebutį, perplėštą naujutėlaitatę kojinę, nelygioje kovoje su stalu, tragiškai lūžusį nagą. . . Dieve dieve, kai pagalvoji. . . Prie kokių šūdinai nesvarbių dalykų mes pradedam kabinėtis, kai nebeturim ko veikti arba norim pasijusti svarbūs, nelaimingi, nuskriausti. . . Bet rimtai. Juk išš tikro, tai diena tikrai buvo labai puiki!
. . .
Kodėl vienodi epitetai iš skirtingų žmonių lūpų skamba skirtingai?:D
. . .
Kodėl kai kurie žmonės man sugeba įkvėpti legvos laisvės pojūtį ir gyvenimo džiaugsmą?
. . .
Kodėl Lietuvos futbolo rinktinė nė velnio nemoka žaisti futbolo???
Dievuli, kodėl aš žiūrėjau tas draugiškas varžybas su čekais? Na kodėlkodėlkodėl?. . . Vienintelis dalykas, kuris nekėlė juoko pro ašaras, buvo vartininkas. Maniau, kad Abudabio aklųjų ir silpnaregių asociacijos moterų regbio rinktinė ne kaip žaidžia futbolą, bet pasirodo, kad yra kur kas graudesnių variantų. . . Na ok, gal per žiauriai. Bet po galais, ką jie mąsto, tai aš nesuprantu. Futbolininkas vos ne bėgantis nuo kamuolio man neatrodo normalus. ak, mano partiotizmui šakės. Batai. Kapai. Chana. Na, jei trumpiau, tai kažin ar dar kada žiūrėsiu ką nors draugiško, susijusio su LT futbolu.
. . .
Kelios varganos nuotrupėlės iš aliasinimosi ir diskusijų: Kurka. Kurkinas. Išsipaleistas. Pasikonsultuotintas.
. . .
Mano mamytė yra labai nuostabi. Tėvelis irgi toks pat. Tad kodėl aš, tokių nuostabių tėvėlių atžala, esu tokia nuostabiai nenuostabi? M?
. . .
Man patinka kalbėtis su mano močiute. Taip, su ta, kuri kepa tradicinę naminę duoną, turi bičių, siuva, mezga vilnones kojines, gyvena senoje trobelėje, baigusi vos 4 klases, bet yra nepaprastai apsiskaičiusi ir viskuo besidominti moteris, ji žiūri "Duokin garo", turi du vaikus ir tris anūkes. . .
Aha, kalbėti su nuostabiaja, mielaja, geraja močiute, kuri gyvenime niekam nėra pasakius blogo žodžio, kurią visi myli, kuri auginusi ir priglaudusi ne vieną svetimą vaiką, tikrai yra apie ką. . . :>>
. . .
Ir dar tiek dalykų norėtųsi papasakot. . . Bet jie nesutelpa į mano akiratį. Neatrenku kur yra kas ir kodėl. Visko per daug. . . Bardakas. Tai gerai, kad ryt tėveliai man davė laisvadienį. Tad galėsiu viena namie pasilikusi per visą mielą dieną ir pamedituot. . . . :>>
. . .
Dadadam dadadam! Pim pim. . . (Kažkaip prisiminiau.)
. . .
Tada šia linksma gaida ir pabaikime šiandieninį įrašiuką. . . :P
. . .
O čia netikėtai išplaukė iš konteksto:
We aren't the winners. We are the wieners. . .

Komentarų nėra: