2008 m. kovo 9 d., sekmadienis

"Aš esu" arba "Tai, ko galbūt dar nežinojai"

1. Aš esu Milda.
(Jei būčiau berniukas, būčiau Vilius. Mama sakė.)
2. Aš esu moteriškos lyties.
(Ir tuo ganėtinai patenkinta)
3. Aš esu gimusi 1991 01 10.
(Mano gimimo data iš abiejų pusių vienoda)
3. Aš esu vyresnysis vaikas šeimoje.
(Ir jaunėlės priešingybė. Totali.)
4. Aš esu dešimtokė.
(Bet daug kas klausia ar mediciną studijuoju.)
5. Aš esu ožiaragis.
(Ožka. . .) 6. Aš esu įsimylėjusi Chad Kroeger.
(Ir nemanau, kad tai yra blogai. Na gal truputį :D)
7. Aš esu mačiusi Santą Klausą.
(Mama sakė, kad sapnavau, bet aš žinau ką mačiau)
8. Aš esu alergiška pienui, šalčiui ir šienui.
(Baisu baisu. . .)
9. Aš esu turėjusi jūrų kiaulytę.
(Durniausią padarą žemėje. . .)
10. Aš esu draugavusi su 4 vaikinais.
(Iš klaidų pasimokoma tik kartais. . . :D)
11. Aš esu grojusi būgnais.
(Ir tai įvardinu kaip didžiausią fiasko. Kitaip čia nebūčiau paminėjus. :D)
12. Aš esu prašiusi autografo.
(Daugiau to niekada nedaryčiau. Nebent Kurt Cobain būtų gyvas.)
13. Aš esu dainavusi pop ansamblyje.
(Ai. . . . . .)
14. Aš esu pacifistė.
(Na nebent kai sesė nervais pagroja. . . Tada imuosi tam tikrų represijų. . .)
15. Aš esu ciniška.
(Nū man taip netyčiai gaunasi. . .)
16. Aš esu bėgusi iš namų.
(Vieną kartą rimtai. Kai buvau kokių 5 metų. Pas kaimynus :D
Antrą kartą, nerimtai. Pernai :D )
17. Aš esu nemiegojusi 2 paras. Užpernai.
(Ir tris būčiau nemiegojus.)
18. Aš esu ateistė.
(Nes netikiu Jėzumi Kristumi ir jo kultu.)
19. Aš esu rašiusi knygą.
(Heh. . . :D Bet man tai padėjo suprasti, kad tokiam dalykui reikia subręsti. Net labai.)
20. Aš esu arši gėjų ir lesbiečių gynėja.
(Nes jie tokie patys kaip mes!)
21. Aš esu nerūkanti ir negerianti.
(Nes tai nesveika. O dažnai ir labai neestetiška.)
22. Aš esu labai bijojusi aukščio.
(Išsigydžiau.)
23. Aš esu patyrusi automobilio avariją. Ir ne vieną.
(Bet man kol kas sekasi :] )
24. Aš esu romantikė.
(Prigimtis. . . ;] )
25. Aš esu didelė futbolo mėgėja.
(O kaip galima nemėgt futbolo?!)
26. Aš esu gyvūnų mylėtoja.
(Matyt genai. Seneliai buvo veterinarai. . .)
27. Aš esu trečdaliu zanavykė, trečdaliu aukštaitė, trečdaliu vokietė.
(Tėtis zanavykas, o mama pusiau aukštaitė, pusiau vokietė. So :D)
28. Aš esu Harry Potter gerbėja.
(Man patinka. . .)
29. Aš esu labai labai labai bloga matematikė.
(Tikrai labai labai labai labai. . . Ieškau korepetitoriaus/korepetitorės!!!)
30. Aš esu Aš.
(Hmmmm. . . Skambiai. . . O kas aš esu?. . .)

2 komentarai:

Giedrė rašė...

"aš esu nerūkanti ir negerianti. nes tai labai nesveika" labai nesveika negert ir nerūkyt? :D reikės pradėt... :D nes už viską svarbiau - sveikata. ;D

šamanė rašė...

Nu newaryk. . . :DD