2008 m. kovo 5 d., trečiadienis

Labas! Aš - keksas

Ne, aš ne Keksas. Aš visai nepikta. Atvirkščiai! Aš laiminga ir patenkinta! net dėl 6 iš matematikos! Ir dar dėl to, kad lietuvių diktante, kurį mokytoja apibūdino kaip labai sudėtingą, aš nepadėjau vos 2 kablelių! T.y. esu 2 vietoj pagal raštingumą klasėje. Juhu :DD
.
Pavasaris. Viską darau noriai ir su ūpu. Šypsausi ir juokiuosi. Na ir t.t. man gerai. Šiemet net pavasarinė depresija neužpuolė. O šitai yra jau ganėtinai įdomus reiškinys. . . :] Vaaaa :D
.
Jau planuojam vasarą. Tik dar pirmiau jos sulaukt reikia. . . :>
.
Kokia aš sena. Kai buvau pirmokė, galvojau, kad 17 metų asmenys jau yra ohoooho. Nė velnio. Viskas ne taip, kaip per hollywoodo filmus :D Gal ir gerai.
.
Tai va. Pasirodo, kad be tos suknistos matematikos niekur įstoti neįmanoma. . . . .
Sustabdyk pasaulį. Noriu išlipti!
Dėl visa ko. . .
.
[Nepiktas keksas tapo pikaKekisu]

Komentarų nėra: