2008 m. kovo 16 d., sekmadienis

Happy Day

Taigi štai. Prieš vėją nepapūsi - aš jau namie. Mat mamos nejaudina maldavaimai. . . :D Nieko nieko. . . Pailsėjau, pasižmonėjau, pasidžiaugiau laisve ir miškan. Sowieso. . .
*
Šiaip tai nelabai turiu ką rašyt. Nes niekas mano planetoje nesikeičia. Gal nebent požiūris. Kiekvieną dieną vis aiškiau suprantu, kad ne visi yra tokie laimingi/mylimi/geri/nuoširdūs/teisingi/draugiški/mylintys/sąžiningi/protingi, ar dar kokie nors , kaip gali pasirodyti. . . . . . Supratau, kad akys mato tai ką nori. O reikia klausytis. . . Na ir taip toliau ir panašiai. . . :) Žodžiu - filosofija. . .
*
Atsigavau. Šiandien gera diena. Gerai išsimiegojau, sapnai buvo keisti, bet man patiko, oras buvo neblogas, močiutė grįžo iš ligoninės. . . Tiesa, ryt atsiteleportuos vombatas(mamos mama). Tai tiek to džiaugsmo . . ;>
*
O sumasumarum, tai gyvenimu esu patenkinta. Nėr čia ko :D

2 komentarai:

Giedrė rašė...

O viešpatie, aš ir Jurga norime išreikšti giliausią užuojautą. Linkime kuo trumpesnės viešnagės... Dėl šalutinio poveikio (vombatė) kreiptis į šamanus ar išprususius indėnus. Iš bėdos - į mus. Wish you luck.

šamanė rašė...

asAčiū, mano mielosios esktrasensės!;P
Nūūū juk aš šamanė. . . Ir tai mano vudu burtai tik į trečią parą suveikia. . . Nagi o kur tu rasi šiais laikais padorų indėną?!:DDD