2008 m. kovo 23 d., sekmadienis

Ta proga

O proga regis yra. Velykos. Nežinau. Man velykos visai nėra jokia įsimintina diena, ar tuo labiau - didelė šventė. Ir niekada tokia nebuvo. . . Na, nebent tada, kai būdama visai maža gaudavau kinderių. Va tada tai laukdavau velykų. Baigėsi kinderiai - baigėsi velykos. Logiškas ir praktiškas požiūris. Sakyčiau. . . :D Mama šiandien įvertino mano diplomatinius ir derybinius sugebėjimus, ir nusiuntė derėtis su fačiu, kad leistų rytoj nevažiuot į tą didelį farsą, dideliame šaldytuve. . . Yaba yaba doo - pavyko. * * * Pamėgau karinius filmus. Bet jie rimtai geri. Va, vakar kaip tik pažiūrėjau Kusturicos šedevrą "Metalinis apvalkalas". Patiko. Buvo apie ką pamąstyt. O tai jau yra ženklas, kad filmas neblogas. :> * * * Dievaži, arba man pavėluota , o gal net labai uždelsta, paauglystė, arba šiaip kažkoks pasiutimas užėjo. Kaip nesava. Kaip ne aš. Nerandu vietos. Nežinau ko noriu, nei ko nenoriu. . . ir šita nesvarumo būsena ima gerokai įkyrėt. Baisu baisu. . . :>>

3 komentarai:

Monika Jasevičiūtė rašė...

Noriu kinderių. noriu kinderių. noriu kinderių. gaunu tik pinigų.
Šakiuose, toje "mėsmalėje" buvo tikrai žiauru. Vėl supratau, kodėl 2 metus nebuvau toje bažnyčioje.
"metalinis apvalkalas" geras filmas. manau. Tik...kad įpusėjus smigau. :D
Mažule, dar pas Tave mūsų dviračiai.

šamanė rašė...

mažute! lėk pas mane! ant stalo kėpso bliūdelis su dešimčia nusususių kinderiūkščių (tačiau skonis puikus). :DD

O kodėl žiauru? gal buvo taip:
Aplink visi trypė ant kojų (regis tyčiai)?
Visos bobutės, lyg susitarusios, choru kosėjo, skreplėjosi ir smirdėjo sisiukais?
Kunigo pamokslas migdė labiau nei Brolių Grimų pasakos?
Giesmininkai čypė nesavais balsais (o kas tas intonavimas?! klausa? kokia dar klausa?!!)
Į penkioliktą minutę nutirpo/nušalo/nukrito kojos?
? :DDD

Man būna būtent šitaip. . . todėl šiemet išsisukau ;Dp

Aha. ir aš tai pastebėjau. Nueinu į garažą, o ten - OBA (!) 5 dviračiai :DD

... rašė...

Oi muito belo teu blog..
beijos (Marta)