2008 m. balandžio 30 d., trečiadienis

Holly Cow

Tebūnie pašlovintas ir palaimintas tas, kuris sugalvojo, kad galima padaryti tokį ilgą savaitgalį. . . Negaliu net apsakyti, kokia tai yra palaima. . .

Šiandien rašiau matematikos kontrolinį. Panikavau ir iš 16 galimų balų gausiu kokius 7 balus. . . Pažymys kaip ir aiškus. . . Ai. . . :D

Kodėl aš negaliu palaikyt liežuvio už dantų? ypač per pamokas. Na kodėl?. . .

Morčius. Su Jurga įsismarkavom. Bet kad gražučiai/meilučiai/mielučiai tie jaunesni. . . :DD

Ai, vakar vienos diskusijos metu, aš sukūriau bachurų klasifikacijos sistemą. Tiksliau pasakius - dešimtbalę vertinimo skalę. Manyčiau, kad reikėtų ją užpatentuoti. Taigi patentuoju:

  • Nuo 0 iki 2 - pirmuonys. Tai visi lochai, duchai, liaušiai, beviltiški gezai ir t.t. , kurių IQ vidutiniškai yra -17.
  • Nuo 2 iki 4 - totalūs mulkiai, bet įdėjus nemažai pastangų, būtų įmanoma juos paversti žmonėmis.
  • Nuo 4 iki 6 - vidutinybės, mulkiai, nuolatiniai nevykėliai, bet iš bėdos kartais tinka, nes absoliučiai beviltiški nėra.
  • Nuo 6 iki 9 - padorūs. Žodžiu - visaip kaip neblogi. Protingi, saviti, įdomūs, . . .
  • 10 - tobulybės. Tokie mūsų planetoje neegzistuoja, bet sukurti įvairūs holivudiniai prototipai, kad mamaletkos galįtų pasvajot :DD

Man patiko šitas paveiksliukas. Grynai Wudis Alenas, tik kad moteriškas variantas!:D

Ar visiems pavasaris taip mušė per smegenis, ar tik man?. . .

Kažkodėl daugybė dalykų pasidarė labai juokingi, o kita dauguma pasidarė nebejuokingi? M?:D

Šiandien pagaliau atradau ją. . . Savo dievinamiausią dainą - Oasis "stop crying your heart out". "Butterfly Effect" garso takelis. Nuostabi. . . :>>

Hm. Aš kartais sėdžiu, rašau rašau. . . Įdedu čia, o tada pagalvoju, kad gal per daug atvirauju. Juk čia apsilanko ne taip jau ir mažai žmonių. . . Ir neturiu žalio supratimo kas yra bent pusė iš jų. . . :> ir kažkaip keista dėl to - kažkas skaito mano išgyvenimus, nuotaikų kaitą, ir visą kitą, kas čia atsispindi. . . Bet. . . Hm. Bet juk čia beveik kaip tikras dienoraštis. . . :>> Megaila, lai skaito, kas tik nori. Gal kaip tik gerai, nes neretai žmonės apie mane susidaro klaidingą nuominę. O čia gal geriau matosi kas aš esu. O gal ir ne. Anyway. . . :D

Viskas. Einu džiaugtis savaitgaliu!;D

Komentarų nėra: