2008 m. balandžio 28 d., pirmadienis

Mėgčiau

Aš nežinau kas čia kaltas. Gal derėtų šią kaltę suversti šiltai pavasarinei saulei. Matyt. O kaltė tokia, kad į mano planetą vis plūsteli romantiškai nekontroliuojamos nuotaikos gūsiai. Numanau - visiems čia taip. . . :> Juk sunku atsilaikyt ir nepakibint kurio nors pacano, slankiojančio ratais aplinkui. . . :P Na, bent mums su Jurga labai sunku. . . :D Pvz šiandien neatsilaikėm. Taip visur gražu, visi tokie gražūs. . . Negi ne?! Aišku, kad taip!
.
Taigi. Esu viskuo patenkinta. Ir laiminga. Kaip visada. Juk tikrai gyvenimas gerėja. Man - tikrai viskas puiku! Smagu, ne?:D
.
Noriu vasaros. Arba dar geriau - siautulingų joninių. Ar kažko pan. Arba tiesiog ko nors, po ko būtų šaltas ir labai gražus vasaros rytas, rasota žolė, karšta arbata po nemiegotos nakties (šokiai, šnekos, dainos, draugai), tiesiog kažko gražaus, žavaus ir artimo. Nemoku paaiškint!. . . Tiesiog noriu. Mėgčiau. . . :D
.
Kažkodėl šiandien man galvoje skamba Stereophoncs "Dakota" :
*
Thinking back, thinking of you,
Summertime, think it was June. . .
Yeah, think it was June.
Laying back, head on the grass,
Chewing gum having some laughs. . .
Yeah, having some laughs. . .
*

Komentarų nėra: