2008 m. birželio 21 d., šeštadienis

Ačiū

Hallo hallo! Pagaliau mano mielas procesorius grižo namo. Tupi stalo dėžėje, specialiai pritaikytoje jo gabaritams, ir meiliai dūzgia. . . Pagaliau jis turi naują valdymo bloką. Ankstesnysis išsilydė. . . Pff. . . :D (O vis dėl to panašumų atrasti galima. . . :D)
. . .
O kad man kas būtų pasakę, kad savaitėlė be pc yra toks liūdnas dalykėlis. . . Nei one, nei skype, nei blogger, nei bahu. . . Žodžiu nieko. Batai. Ir kai gyvenimas susideda iš futbolo, miego ir nuolatinio svaigimo, tai gero nelauk. . . :D
. . .
Ačiū tam, kuris sukūrė nuostabiausią vaistą nuo liūdesio ir niūrių minčių - apsipirkinėjimą ;DD
. . .
Vakar naktį, pusę pirmos, aš šokau virtuvėje. Mėčiau kas papuola, kur papuola. Turkai sužaidė aaaaaaaaaaaaafigenai gerai. . . kad ir be Volkano.
Ė. Aš normali. Man tik futbolomanija. . . :D
. . .
Kartais man pasivaidena, kad gyvenimas man klojasi per gerai. O kartais tikrai atrodo, kad "Jesus doesn't love me". . . Ir nežinau kuria hipoteze tikėt. . .
Sugalvojau.
Juk vienas būdas išsiaiškinti yra. . . .
. . .
Aš vis dar negaliu patikėti, kad viskas baigta. 10 klasė įveikta. Lietuvių egzaminas - tvirtas 10. . . Trimestrų per daug nesusimoviau. . . Nu fantastika!. . .
. . .
Ką gi ką gi - dabar liko atlaikyt likusią vasarą - jonines, metines, tūsiukus, mišką, vasarinę depresiją ir vasarinę euforiją, vienatvę ir apgultį, fobijas, kompleksus, priepuolius, ekskursijas, keliones, meiles, ašrasa, džiaugsmus. . .
Atrodo kas čia yra - du mėnesiukai. . . Bet nagi išgyvenk, kad gudrus. . .
. . .
Nieko nėra šlykščiau, už bet kokius santykius dėl bet kokios naudos. Nieko bjauriau - už apsimetinėjimą ir tam tikro laipsnio aktorystę. . .
. . .
Nieko nėra geriau už laisvę: senos meilės naują meilę, ir naują meilę. . . ;)
. . .
Įmečiau į Carito dėžutę kelis litus. Pasidarė geriau. Nes ji ir taip buvo labai netuščia. . . :>>
. . .
Ačiū!:*

Komentarų nėra: