2008 m. liepos 26 d., šeštadienis

Home, sweet home

Nežinai kaip čia buvo - laikėt, nelaukėt. . . Grįžau. Tiesą pasakius niekas jūsų per daug ir neklausė. . .
.
Grįžau namučių. Ir žinot, esu visai tuo patenkinta. Nes senstu. Greičiau pavargstu nuo žmonių, nuo ne savo vonios, ne savo lovos, ne savo tvarkos. . . . O namie viskas mano. Mano ramybė, mano kambarys, mano kūdra, mano lieptelis, mano šuo, mano mieliausioji močiutė, mano kvailystės, nemigos naktys, Pink Floyd diskografija, beverčių šūdeliukų prikauptas stalčius, pusdvesiai kaktusai, nubrizgusios knygos, suvoliotos pagalvikės. . . Mano. Aš čia vadas. Na gal ir ne vadas. Yra pas mus ir šustresnių. . .
.
Justina, ačiū už šitas dienas, prakalbėtas naktis, naktinę kavutę ir už svetingumą :*
.
Atsiprašau. Man ūmus dėmesio trūkumas. . .

Komentarų nėra: