2008 m. liepos 4 d., penktadienis

I'll be back!

Ate ate mamyte, ate ate tėveli, ate ate sese, ate ate močiute, ate ate šuniuk! Žodžiu per daug džiaugtis neverta, nes penktadienį aš grįšiu.
. . .
Čemodanas nepakuotas, rūbai neišdžiuvę, reikalai nesutvarkyti (kambarys į reikalus įeina). Rengtis kuo neturiu. Panika panika.
. . .
Savaitė be skype, blogger, bahu, one, manogalerija, last.fm. . . Ot pailsėsiu!:D
. . .
Tik parašyk, kad nesi tokia kvaila, kaip atrodai, ir tuoj kas nors tai bando patikrint. . . Ha ha ha. . .
. . .
Visur aplinkui pačios netikėčiausios permainos. . . O kur man?! Ir aš noriu!
. . .
Kaip viską sutalpint į vieną tašę?. . . SOS. . . Tiek to. Koja man padės. :D Na va - tiesiog nuostabu!
. . .
Mieloji GJ, man atrodo, į miestą eisim dažniau. ;D (Ačiū už kvailoji!:D)
. . .
Likite sveiki, mielieji, pasiilgsiu. Myliu. Bučiuoju. Iki!:*
(Jei kas pasiilgsit, galit parasit man vakare :D)

Komentarų nėra: