2008 m. liepos 22 d., antradienis

Ople

Ak, na kodėl mano sapnai tokie realistiški? Pabudus net liūdna pasidaro, nes realybėje nėra taip. . . Whyyyy? Reikia arba nustot sapnuot, arba liautis pabudinėt.
.
Vakar buvau pas Margaritą plenere. Zypliuos. Viskas super, jai sekasi puikiai, bet gerokai pašutęs meilus skulptorius, kuris vyresnis už mano tėtį, man įvarė truputį strioko, taip sakant. . . Brrr. Šiandien vėl teks ten eit, nes labai labai noriu pamatyt GJ. Tik va, bijau to diedo. . . .
Abejonės. O jei?. . . Ar tikrai viską sugadinčiau?. . . O gal ne? O gal kaip tik?. . . Na beeet. . . Ak. Argi aš sprendžiu? Aš? Neee. . . Na kodėl viskas negali būt taip paprasta, kaip Holivudo filmuose?
.
Džiaugsmą keičia liūdesys, liūdesį vėl džiaugsmas. Natūralu. Drąsą keičia baimė, baimę - drąsa?
.
Kažkaip šio metu visiems liūdna. . . Ir man liūdna. . . Net labai. . . Ir nuo visko jau bloga. Ir vėl kilo noras į negyvenamą salą. . .
.
Gyvenime, aš tave myliu, bet ne kasdien. . .

Komentarų nėra: